دانلود کتاب

کتاب موبایل

دانلود کتاب

کتاب موبایل

دانلود کتاب

طبقه بندی موضوعی

دل  من , دل  تو


جاوا  پرنیان jar
جاوا  کتابچه jar

جاوا  افبوک jar
 آندروید apk

آندروید (خرفه ای تر -  حجم بالاتر ) apk
آیفون  تبلت epub
 پی دی اف pdf

-------

"دل  من , دل  تو "

دل  من , دل  تو

JAR1JAR1JAR1APKEPUBPDF
2 سرور کمکی
jar1jar1jar1apkepubpdf
jar1jar1jar1apkepubpdf

دل  من , دل  تو

توضیحات نویسنده :

 اگه شخصیت دختر این رمان، خیلی بد اخلاق و مغرور و پاچه گیره... برای این هست که میخوام نقش مهم تربیت خانواده رو بگم، شخصیت دختر رمان من، برخلاف سن و سالش یک دختر بچه ای خامِ که بچگی نکردهِ چون خانواده ای نداشته که بچگی کنه... باید این رو ذکر می کردم چون خیلی خیلی پاچه گیره...

" با تشکر "


 هم اکنون به کانال کتاب ما در تلگرام بپیوندید

ورود به کانال کتابخانه تلگرامtelegram.me/goldjar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی